Сьогодні емодзі – один з головних трендів в Twitter. Користувачі з кожним роком більш ніж охоче використовують смайлики, прапорці і багато іншого, щоб висловити свої емоції. Досить згадати, що 2015 рік Twitter оголосив роком емодзі. Але люблять емодзі не тільки звичайні люди, але і бренди. На перший погляд, це може здатися несподіваним, але досвід показує, що правильний підхід до емодзі допомагає привертати увагу користувачів і посилює взаємодію брендів зі своєю цільовою аудиторією.

Ми зібрали кілька порад і приклади, як малий і середній бізнес по всьому світу використовує емодзі у спілкуванні зі своїми клієнтами та потенційними клієнтами в Twitter.

1. Прорілюструйте свої пропозиції
Ставитеся до мови емодзі як до бліц-резюме свого бізнесу. У вас є лише один-два символи, щоб пояснити користувачам, які цінності ви хочете їм передати одним твітом.
2. Демонструйте вдячність
Емодзі – новий спосіб виразити те, що люди вже давно і так знають, тоді як символи набагато багатшими і сильнішими слів. Наприклад, серце – універсальний символ для всіх мов, культур і часових поясів. Цей принцип можна успішно використовувати Twitter для зв’язку з потенційними клієнтами.
3. Розставляйте акценти
Різні емоції можуть грати роль смислових акцентів у твітах брендів. Користувачі, швидше за все, направлять свою увагу туди, де буде стояти якийсь дороговказ. Навіть у вигляді emoji, який можна використовувати, щоб привернути увагу читачів до картинки, посилання і т. д.
4. Повторяйтесь
Емодзі можуть висловити більшість дій або настроїв, але їх сусідство зі словами допомагають посилити ваше повідомлення, особливо для тих, хто раптом не вловив сенс смайлика. При цьому сам твіт тільки виграє і стане більш запам’ятовується.
5. Святкуйте
Емодзі ідеально підходять для святкових випадків. Важливі дати, ювілеї та оголошення про ключові досягнення тільки виграють від пари (трійки чи четвірки) смайликів у твіті.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here