Здається, що куди б ви не подивилися, не можна не помітити появу нових цікавих брендів: в інтернеті, на сторінках журналів або ж на вулицях рідного міста.
Подібний сплеск кількості пропозицій викликає серйозні зміни в поведінці і очікуваннях споживачів. Тепер у людей в будь-який момент є доступ до величезної кількості товарів і послуг зі всіх куточків світу. Вони хочуть персоналізованих комунікацій та унікальних послуг. І щоб відрізнятися від інших, бренд має розрізняти свої цілі і пріоритети. Фахівці з маркетингу завжди говорили, що бренди повинні створювати осмислені історії, і я вважаю, що зараз це як ніколи важливо. І представники малого бізнесу тут, по-чому, лідирують.

Цікаво, що нові технології та цифровий маркетинг зрівнює правила гри для малих підприємств і великих глобальних брендів. У малого бізнесу тепер є можливість проводити рекламні кампанії нарівні з найбільшими брендами у світі, голосно заявляючи про себе на ринку і демонструючи свою неповторність, сміливість, оригінальність і винахідливість.

Сьогодні понад 200 000 компаній, більшість з яких представляють малий бізнес, розміщують рекламу в Instagram. Вони пропонують цілий ряд різних товарів і послуг та вже змогли досягти серйозних успіхів за допомогою різноманітних творчих ідей.

1) Знайдіть свою історію і втілюй в життя
Сучасний споживач шукає щось більше, ніж просто товар або послугу: він хоче вірити в компанію і людей, які за нею стоять. Вони хочуть почути історію. У цьому гарні стартапи, тому що вони знають, що хочуть донести до споживача, вони вибудовують свій бренд, живуть і дихають їм кожен день. Більш великі компанії, по мірі того, як вони розвиваються, можуть втратити свою унікальність.

Знайдіть свою історію, розкажіть споживача, що робить ваш бренд особливим, і втілюйте її в життя в привабливій формі. Люди бажають справжньої, щирої зв’язку з брендом: чи то погляд за лаштунки компанії або розкриття характеру й особистості її власника.

Bloom & Wild, квіткова фірма, яка доставляє квіти у поштові скриньки, – чудовий тому приклад. Весь їхній маркетинг побудований на тому, що унікально для їх бренду: процес оформлення і пакування квітів і радість людей, які отримують їх. 2) Сконцентруйтеся на тому, що приносить результат
Стартапи повинні бути розбірливими в тому, на що вони витрачають час і ресурси. Особливу увагу варто приділяти інструментів, які допомагають вибудовувати їх бренд, вдосконалюють їх продукт і підвищують продажу.

Компанія Hiut Denim, заснована в Кардигані (Уельс), виробляє джинси і тільки джинси. Вони купили закритий завод по виробництву джинсів і бачать свою місію в поверненні втрачених робочих місць і використанні досвіду і високого рівня майстерності у виробництві. Вони люблять повторювати: «Слово «ні» дозволяє нам сконцентруватися. Ми робимо тільки джинси. Ми говоримо «ні» всьому іншому». Якщо ви можете щось зробити, ще не означає, що вам це потрібно. Сконцентруйтеся на тому, що принесе максимальний результат, і зробіть це краще, ніж хто б то не було ще.

3) Експериментуйте і ризикуйте
У невеликих компаній може не бути великих бюджетів або великої команди, але вони часто володіють більшою свободою, ніж великі компанії, і можуть бути більш гнучкими і пробувати щось нове. Не прагніть бути ідеальними з самого початку. Робіть те, що вважаєте за потрібне, і якщо якийсь із цих підходів не знаходить відгук у клієнтів, міняйте його – і міняйте швидко, поки не знайдете те, що спрацює.

4) Вам не обов’язково бути першими. Сконцентруйтеся на тому, щоб бути кращими
Кожен хоче бути «першим»: першим, хто запустив продукт певним чином або використовував певний творчий підхід. У прагненні бути першим стає складніше придумати нові ідеї та втілити їх у життя. З-за цього ваш початковий посил може загубитися. Не хвилюйтеся про те, щоб бути першими. Сконцентруйтеся на тому, щоб бути кращими. Будьте простими, зосередженими і автентичними.

5) Розважайтеся
Зрештою, не ставтеся до себе надто серйозно. У кожного є химерні сторони характеру, які вдається побачити лише близьким друзям: вони також повинні бути і у брендів. Візьміть, приміром, Wool and the Gang, компанію з пошиття одягу з Лондона. Вони віддані ідеалам класичної моди і використовують традиційні канали маркетингу, щоб просувати свої товари і розповідати історії компанії. Однак час від часу вони викладають забавні картинки альпака в Instagram. Адже хто не любить альпака?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here