Реклама – це дуже непростий бізнес. Якщо ви ретельно плануєте і аналізуєте, то, можливо, вас чекає успіх. А може, ви отримаєте гіркий, але цінний урок.

Чим більше ви знаєте про людей, для яких придумуєте рекламу, тим краще вона буде працювати. Ось чому власники бізнесу люблять рекламувати свої товари в Facebook – там вони знаходять безліч таргетинговых опцій. Одна з них – індивідуально налаштовані аудиторії. За допомогою цього інструменту можна таргетувати рекламу на тих клієнтів, з ким ви вже знайомі.

Типи індивідуально налаштованих аудиторій в Facebook

Є три типи таких аудиторій. Кожен з них дозволяє таргетувати рекламу на більш вузький сегмент аудиторії, адже чим конкретніше налаштування, тим точніше буде ваше оголошення.

1. Список клієнтів

Тут можна використовувати дані клієнтів – email-адреси, номери телефонів і т. д. Завантажити можна як весь список, так і невелику частину. Поки клієнти не поміняють свої контактні дані, вони будуть бачити вашу рекламу. Але не забувайте, що вам потрібно дозвіл на використання персональних даних користувачів – завантажити будь email або номер телефону просто так не вийде.

2. Дані про веб-трафіку

Таргетувати вашу рекламу можна на будь-якого користувача, який відвідав ваш сайт за останні 180 днів, за умови, що він зареєстрований у Facebook. Ви можете встановлювати часові рамки на свій розсуд, а також вирішувати, на яку групу відвідувачів націлити свої оголошення. Наприклад, ви можете таргетувати рекламу на користувачів, що відвідали ваш ресурс в останні 30 днів.

3. Дані про установках/використанні програми

Якщо у вас є свій мобільний додаток, ви можете створити індивідуально налаштовану аудиторію на основі даних про використання програми. Таргетувати рекламу також можна на всіх користувачів, хто взаємодіяв з додатком за останні 180 днів (умова одна – якщо вони є у Facebook, як ми вже згадали вище).

Для чого потрібні індивідуально налаштовані аудиторії?

Варіантів їх використання безліч. Вибирати можна з величезної кількості параметрів, і в результаті створити рекламу, яка точно потрапить у ціль. Ось декілька найбільш популярних рішень:

Для зростання вашої аудиторії. З усіх видів контактів вам слід віддати перевагу email-адрес основними джерелами лідів і нових клієнтів. Якщо ви є власником онлайн-магазину, то отримання «лайків» у Facebook – не ваша мета. Ваша мета – це продажі. Саме тому не варто дуже старатися залучити відвідувачів вашого сайту в соціальні мережі. Це відволікає від того, чого ви прагнете.
Побудуйте свою аудиторію за допомогою ретаргетинга на тих користувачів, хто вже відвідав ваш сайт. Так як у вас вже будуть їх email-адреси, можна не боятися того, що ви не отримаєте нічого, крім позначки «мені подобається» в Facebook. А те, що ці користувачі вже знайомі з вашим брендом, напевно зробить їх більш чуйними до рекламних оголошень.
Робити апсейлы поточним клієнтам. Індивідуально налаштовані аудиторії можуть допомогти вам в створенні списку клієнтів з тих користувачів, хто вже купував ваші товари. А якщо ви продаєте кілька товарів – це відмінний спосіб підвищити життєву цінність клієнта (LTV). Таргетувати рекламу на тих користувачів, хто не завершив покупку. За статистикою, лише 2% користувачів здійснюють купівлю після першого візиту на сайт. І допомогою індивідуально налаштованих аудиторій ви зможете переконати решту 98% зробити те ж саме.
Продавати активним передплатникам. Продавати свої товари користувачам, не знайомим з брендом – неймовірно складне завдання. Тому краще зосередитися на активних передплатників – тих юзерах, хто відкриває вашу розсилку. Вони не тільки знайомі з брендом, але і цікавляться тим, що ви хочете їм сказати.
Отримати зворотний зв’язок. Зворотній зв’язок – дуже важлива складова будь-якого бізнесу. За допомогою Facebook ви можете попросити користувачів відповісти на кілька запитань після того, як вони здійснять покупку.
Створити список контактів. Списки контактів зазвичай створюються за допомогою сайту, однак для цієї мети підійде і Facebook. Якщо ви нацелите рекламні оголошення на тих користувачів, хто вже відвідав ваш веб-сайт, то отримаєте більше передплатників.
Виключити зайве. Мабуть, самий головний плюс індивідуально налаштованих аудиторій в Facebook – це можливість виключати тих користувачів, які вас не цікавлять.
Як створити індивідуально налаштовану аудиторію?

Тепер, коли ми перерахували всі типи індивідуально налаштованих аудиторій, розглянемо перші два (Список клієнтів і Дані про веб-трафіку), так як вони є найбільш часто використовуваними.

Крок 1. створіть піксель

Спочатку вам необхідно відкрити Менеджер реклами. Зайдіть на свою сторінку в Facebook, і натисніть кнопку «просувати» у верхньому правому кутку. Потім натисніть «Перейти в Ads Manager».

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here