Новинка під назвою GLC, що змінила кросовер GLK, дебютувала в Штутгарті. Родичка моделі С-класу останнього покоління побудована на модульній платформі MRA. Вона дозволила паркетнику стати легше на 80 кг при зрості колісної бази і зовнішніх розмірів. З цієї економії 50 кг припали на кузов, в якому поєднуються високо- і сверхвисокопрочние стали з алюмінієм, а решта — це заслуга підвісок з алюмінієвими компонентами і трансмісії з більш компактною роздаткою.

Зростання зовнішніх розмірів відбився на салоні. Найбільше (на 57 мм) збільшився запас простору для ніг задніх пасажирів. Ширина салону на рівні плечей спереду виросла на 54 мм, ззаду — на 28 мм, а по висоті салон додав спереду 8 мм. Але на другому ряду стеля стала нижче на 7 мм. Багажник виріс на 110 л (тепер 580 л) в п `розкладці, а при складеному другому ряді — більше на 50 л (всього — 1600 л). Причому спинки на другому ряду, розділені в пропорції 40/20/40, можна поставити майже вертикально ( «вантажний режим»), вигадати кілька літрів при збереженні посадочних місць.

Одне з головних придбань моделі: за доплату можна отримати пневмоподвеску Air Body Control, за запевненням фірми, яка не має аналогів в класі (проте з близьких за розміром моделей можна відразу згадати, скажімо, Porsche Macan з опціональною пневмоподвеской по колу). Таке шасі теж комплектується адаптивними амортизаторами, а ще в цій підвісці є пружні елементи зі склопластику (для зниження маси). До того ж для моделі запропонований пакет Off-Road Engineering, що підвищує дорожній просвіт. Якщо ви шукаєте як мерседес glc купить заходьте на наш сайт http://sales.mercedes-lukoil.ru.

На перших порах покупцям будуть доступні чотири версії. На дизельної GLC 220d 4Matic мотор розвиває 170 к.с. і 400 Н • м, забезпечуючи розгін з нуля до ста за 8,3 с, а це на 0,2 с швидше, ніж у кросовера минулого покоління з таким же двигуном. Витрата палива скоротився на літр: до 5,0-5,5 л / 100 км в залежності від комплектації. Модифікація GLC 250d 4Matic означає 204 к.с. і 500 Н • м, розгін за 7,6 с (на 0,4 швидше, ніж у попередника) і витрата в 5,0-5,5 л / 100 км (на 1,1 літра менше, ніж було). Бензинова версія GLC 250 4Matic має 211 силами і 350 «ньютонами», що дає час розгону з місця до сотні в 7,3 с (на 0,6 з швидше, ніж раніше) і середня витрата в 6,5-7,1 л / 100 км (у аналогічного GLK було 7,5-7,9).

Стандартом на новій моделі є шасі з п’ятьма програмами (Eco, Comfort, Sport, Sport + і індивідуальний режим). Цікаво, що в «Комфорт» хода заявлена, як дуже м’яка, але якщо водій при цій програмі робить різкі маневри, то шасі автоматично стає жорсткіше. При замовленні пакету Off-Road Engineering до цієї п’ятірці режимів додаються ще чотири: для слизьку дорогу, легкого бездоріжжя / гравію / піску, буксирування трейлера і для місцевості з крутими підйомами / спусками. А при замовленні пневмопідвіски з’являється ще десята програма — Rocking Assist, в якій разом з максимальним зростанням кліренсу допускається велика пробуксовка заради випутиванія зі складних ситуацій на пересіченій місцевості в розкачку.

Четвертий варіант паркетника — це перший в сегменті гібрид, що заряджається від мережі, названий GLC 350e 4Matic. Тут встановлені бензиновий 211-сильний мотор і електродвигун з піковою віддачею в 116 л.с. і 340 Н • м, інтегрований в «автомат» 7G-Tronic Plus. Сумарна тяга досягає 560 Н • м, що дозволяє прискорюватися з місця до сотні за 5,9 с і розвивати максималку в 235 км / ч. Літієво-іонна батарея ємністю в 8,7 кВт • год забезпечує пробіг на одній електротязі в 34 км. «Електрична» максималка дорівнює 140 км / ч. Середня витрата компанія не наводить, але заявляє, що викиди вуглекислого газу у такій модифікації — 60 г / км. Пізніше гамма GLC буде розширена. У тому числі ми з цікавістю будемо чекати «гарячу» AMG-версію, якої не було у GLK. Поки ж офіційно німці заявляють лише про доступне стайлінг-пакет AMG.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here