Forward CRM-це сучасна багатофункціональна платформа, призначена для управління взаємовідносинами з клієнтами. Даний продукт представляє з себе потужний інструмент для підвищення якості обслуговування клієнтів, зберігання історії спілкування з ними, аналізу та обробки отриманої інформації для побудови адресних пропозицій. У нас найкраща программа crm.

Областю застосування системи є автоматизація бізнес-процесів продажів і взаємодії з клієнтом. Використання Forward CRM дозволяє вибудувати і оптимізувати бізнес-процеси обслуговування клієнтів для отримання максимального результату, а також вирішити широкий спектр завдань, що стоїть перед комерційними службами сучасного оператора. Розв’язувані задачі
Залучення абонентів
Збір та аналіз інформації про потенційних клієнтів;
Сегментація наявної бази, підготовка адресних пропозицій;
Організація і контроль каналів продажів;
Аналіз результатів продажів і коригування стратегії.
Підвищення якості послуг, що надаються
Оцінка задоволеності клієнта наданими послугами;
Контроль виконання заявлених SLA;
Надання консолідованої інформації на різних рівнях;
Організація ефективних каналів «зворотного зв’язку».
Побудова довгострокових відносин з клієнтом
Аналіз та оцінка потреб клієнтів;
Формування персональних комплектів послуг;
Крос-продажі та продаж додаткових сервісів;
Розробка та впровадження сценаріїв для роботи з сегментами.
Утримання клієнтів
Виявлення та аналіз причин » відтоку»;
Формування «загороджувальних» пропозицій;
Регулярний контроль і робота з » непостійними клієнтами»
Розробка та реалізація стратегії повернення клієнтів.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here